دانلود تمامی مجلات
.:: Your Adversing Here ::.
 

دانلود Persian Gamer E-Magazine شماره 5 - مجله الکترونیکی بازی
معمولا در فصل داغ تابستان، تنور بازار بازی های کامپیوتری کم حرارت تر شده و به طور کلی بازیبازان عناوین متنوعی را برای بازی ندارند. برخلاف سال های گذشته استدیوها و ناشران بازی ها ما را غافل گیر کردند، به طوری که می‌توان این فصل را یکی از بهترین فصل های سال از نظر کمی و کیفی بازی ها دانست.
به همین منظور تیم PG E Magazine نیز که در این سه سال پله های ترقی را یک به یک بالاتر رفته با رویکردی متفاوت سعی بر آن داشته تا این حجم بازی ها را مورد پوشش کامل خود قرار دهد. در این شماره نیز آخرین بازی های عرضه شده زیر ذره‌بین منتقدان PG رفت و همینطور آخرین اخبار توسط خبرنگاران جمع آوری شد تا خوانندگان عزیز حتی یک لحظه هم از دنیای بازی ها به دور نباشند. به همراه مطالب همیشگی مجله مقالات ویژه ای نیز در این شماره منتشر شده که خواندن آن ها خالی از لطف نیست. لازم به ذکر است که همانند ماه گذشته که PG E Magazine در نمایشگاه E3 حضور فیزیکی داشت این ماه ما در Japan Expo نیز حاضر بودیم که تصاویر اختصاصی از این نمایشگاه را میتوانید در صفحات بعدی تماشا کنید. نکته دیگری که باید به آن اشاره کرد این است که به دلیل کمبود وقت در انتشار ویژه نامه E3، کلیه توضیحات مربوط به بازی های تجربه شده به وسیله ما در نمایشگاه E3 در این شماره چاپ شدند تا مخاطبان با خواندن این مطالب نگاهی درست از این عناوین را در ذهن خود تا عرضه رسمی بازی داشته باشند و بتوانند از این تجربیات استفاده لازم را ببرند.

عناوین مجله گیم PG E Magazine شماره 5:
سرمقاله
اخبار دنیای بازی

.: ادامه مطلب :.
  • نوشته : sajad
  • تاریخ: پنج شنبه 12 بهمن 1391برچسب:,
  • دانلود Persian Gamer E-Magazine شماره 4 - مجله الکترونیکی بازی
    باز هم E3 و باز هم فصل داغ بازی های کامپیوتری، پس از انتشار شماره سوم و استقبال شما عزیزان از این مجله بر آن شدیم تا ویژه نامه ای بزرگ و در خور نام بزرگترین نمایشگاه بازی های کامپیوتری در جهان یعنی Electronic Entertainment Expo برای شما ترتیب دهیم. این شماره با سایر شماره هایی که خوانده بودید تفاوت اساسی دارد و به بررسی بازی ها پرداخت نمی شود. در مجله ای که در پیش رو دارید، اطلاعات کاملی را از E3 به دست خواهید آورد. تاریخچه E3 های گذشته به همراه توضیحات تکمیلی این نمایشگاه و همینطور توضیحات کامل تمامی کنفرانس های امسال از دیگر بخش های مجله است. همینطور برای تک تک بازی های نمایش داده شده نیز بخش معرفی را در نظر گرفته ایم که امیدواریم مورد توجه شما قرار گیرد. در نهایت از شما می خواهیم تا کلیه نظرات، پیشنهادات و انتقادات خود را به ما بدهید تا در شماره های آینده بتوانیم آن طور که می خواهید مجله را ارائه کنیم.
    عناوین مجله گیم PG E Magazine شماره 3:
    - اخبار E3
    - در مسیر E3
    - تاریخچه کامل و مفصل E3

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : sajad
  • تاریخ: پنج شنبه 12 بهمن 1391برچسب:,
  • دانلود بازی نگار شماره 1 - کتاب الکترونیکی بازی
    سلامی به گرمای صمیمانه‌ی تابستان و به شادی باران و به سرسبزی درختان تقدیم به شما عزیزان... امیدوارم هرکجا که هستید شاد و خوشحال و سلامت باشید و از لحظه لحظه‌ی روزگار به شیرینی عسل لذت ببرید. اولین شماره از مجله‌ی الکترونیکی "بازی نگار" بالاخره منتشر شد و به ضیافت چشمان مهربان شما خواهد آمد. ماهنامه‌ای که از تیر ماه ۱۳۹۱ کار خودش را شروع کرده است و هر ماه نیز یک نسخه از آن را عرضه خواهد کرد.
    عناوین مجله الکترونیکی بازی نگار شماره 1:
    - پیش نمایش مترو لست نایت
    - پیش نمایش دارکسایدرز 2
    - نقد بازی های:
    - مکس پین 3
    - دیابلو 3
    - مس افکت 3
    - نینجا گایدن 3
    - ویچر 2
    - پروتوتایپ 2

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : sajad
  • تاریخ: پنج شنبه 12 بهمن 1391برچسب:,
  • صفحه قبل 1 صفحه بعد


    mahanname

    sajad

    mahanname

    http://mahanname.loxblog.com

    دانلود تمامی مجلات

    دانلود تمامی مجلات

    دانلود مجله کوک ، دانلود مجله بدنسازی ، دانلود مجلات سودکو

    دانلود تمامی مجلات